8. února 2017

IKEA podruhé

Možná máte pocit, že mám na tu Ikeu nějakou pifku nebo tak… Ale ne. Teď to budou chvalozpěvy. Jak jsem psal v prvním příspěvku (odkaz), od Ikey toho máme doma docela dost. Nedávno jsme Andulce vylepšovali pokojíček a Ikea nám přišla vhod. Udělali jsme ji malé doupátko, schovku. Prostě takový koutek za závěsem.

Andulky koutek.



Vypadá to takto:



A jak jsme to dali dohromady?

Koupili jsme stropní konzole BETYDLIG za 40 korun jedna, takže 80 korun. Ty jsem přivrtal na strop, celkem brnkačka. Sice máme divnej strop, moc do toho vrtat nejde, ale vrták na železobeton je nezničetelnej a jede jako drak (byla to nutnost, protože při navrtávání několika stropních lustrů jsem zničil asi 3 klasické vrtáky do betonu). Mezi konzole jsem dal tyče na posunování okenních panelů, které jsme zrušili. Ale asi by tam šla dát jakákoliv tyč.

No a pak už jenom závěs. Andulce se líbil s letadýlkama. Takže jsme ho koupili, Flygning za 600.


Žádné komentáře:

Okomentovat