7. února 2017

Pár vět o mně

No a je to! Začínám taky psát svůj blog.

Proč? Protože je to IN, ne?

Ale ne, to fakt ne. Spíš se mi chce se podělit o kus svého soukromí.


To jsme my. Fotili jsme se v Grébovce. Fotografkou byla úžasná Katka.



Znáte to, táta na rodičovské má fúru zážitků. Jo ale jestli čekáte něco ve stylu Deníčku moderního fotra, tak to určitě ne. To jste na špatné stránce, to raději mrkněte k tomu fotrovi na blog.

Takže asi nejlepší bude nějaký ten úvod.

Jsem Honza. Je mi 31, vlastně za chvíli mi bude 32. To už jsem docela starej, řekl bych si tak před patnácti lety, ale teď se považuji stále za mladýho kluka.

Jsem Honza a jsem na rodičovské. Teď je únor, takže teď je to přesně rok a půl.

Jsem Honza, jsem na rodičovské, mám manželku a dceru. To je jasné, že mám dítě, jinak bych nebyl na rodičovské. Manželka se jmenuje Věrka a dcera je Andulka.

To je celá naše rodinka. Fotku nám udělala úžasná fotografka Katka Ševčíková


No a o čem ten blog vlastně bude? O všem. O všem, co mi přijde zajímavé.

Žádné komentáře:

Okomentovat